جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 51 |
تاریخ انتشار : 20 دی 1398 - 18:34 | ارسال توسط :
118 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

سعیدنوری/ رئیس هواشناسی بردسکن از اولین بارش برف زمستانی در روستاهای کوهپایه‌ای این شهرستان خبر داد. جواد مصطفوی با اعلام اینکه امروز ۵ میلی متر بارندگی تاکنون در سطح این شهرستان گزارش شده است، پیش بینی گردید طی ۲ روز آینده تا ۴۰ میلی متر بارندگی در سطح شهرستان داشته باشیم. وی با بیان اینکه […]

سعیدنوری/ رئیس هواشناسی بردسکن از اولین بارش برف زمستانی در روستاهای کوهپایه‌ای این شهرستان خبر داد.

جواد مصطفوی با اعلام اینکه امروز ۵ میلی متر بارندگی تاکنون در سطح این شهرستان گزارش شده است، پیش بینی گردید طی ۲ روز آینده تا ۴۰ میلی متر بارندگی در سطح شهرستان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه میزان بارندگی دوره ای در سالجاری ۳۱ میلی متر بوده است، افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل تا کنون ۱۰ میلی متر نسبت به سال گذشته کاهش بارندگی را داشته‌ایم.

مصطفوی افزود: کاهش دمای محسوس تا پایان هفته، احتمال سیلاب در ۲ روز آینده پیش میشود، لذا با افزایش حجم بارندگی ها و آبگرفتگی معابر، بالا آمدن رودخانه ها، لغزندگی جاده‌ها، مه گرفتگی و کاهش دید افراد و رانندگان رعایت لازم را داشته باشند.

منبع خبر «» است و پایگاه خبری قاصد بردسکن در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 51 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09011315713  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری قاصد بردسکن مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری قاصد بردسکن در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید