جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 1575 |
تاریخ انتشار : 10 فروردین 1399 - 10:20 | ارسال توسط :
435 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری قاصدبردسکن/ فرمانده پلیس راه بردسکن با تاکید بر اینکه سرعت غیرمجاز و تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی از دید پلیس پنهان نمی‌ماند، گفت: با متخلفین سرعت غیرمجاز در مسیر بردسکن ـ کاشمر برخورد می‌شود. سرهنگ محمد چرمگی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مسیر بردسکن به کاشمر و خلیل‌آباد […]

به گزارش پایگاه خبری قاصدبردسکن/ فرمانده پلیس راه بردسکن با تاکید بر اینکه سرعت غیرمجاز و تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی از دید پلیس پنهان نمی‌ماند، گفت: با متخلفین سرعت غیرمجاز در مسیر بردسکن ـ کاشمر برخورد می‌شود.

سرهنگ محمد چرمگی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مسیر بردسکن به کاشمر و خلیل‌آباد یا بلعکس از آنجا که بعضا پرسنل ادارات نیز تردد دارند، صبح‌ها برای رسیدن به محل کار خود با سرعت غیرمجاز تردد می‌کنند که باید با رعایت اصول راهنمایی و رانندگی، زمان خود را برای رسیدن به محل کار خود تنظیم کنند تا منجر به تخلف نشوند.

چرمگی با تاکید بر اینکه سرعت غیرمجاز و تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی از دید پلیس پنهان نمی‌ماند، بیان کرد: با متخلفین سرعت غیرمجاز در مسیر بردسکن ـ کاشمر برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های پلیس در این محور و دیگر محورها حضور دارند، افزود: دوربین نصب شده در محور بردسکن ـ خلیل‌آباد حد فاصل روستای جابوز فعال است که سرعت بیش از 95 در روز و 85 کیلومتر در شب را ثبت و ضبط و برای متخلفین به صورت خودکار جریمه ثبت می‌کند/انتهای پیام

منبع خبر «» است و پایگاه خبری قاصد بردسکن در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 1575 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09011315713  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری قاصد بردسکن مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری قاصد بردسکن در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید